Gdzie warto uczyć się angielskiego on-line ?

Zaczynasz naukę angielskiego? Nie wiesz co zrobić na początku? Nie znasz znaczenia słówka lub potrzebujesz porady. To forum jest dla Ciebie.

Moderatorzy: rudzia, przemeklew, Bejotka, greg606

Gdzie warto uczyć się angielskiego on-line ?

Postprzez Alexy » N sty 07, 2007 1:52 pm

Witam

Chcę uczyć się języka angielskiego. Ostatni raz uczyłem sie go na studiach pedagogicznych, przed 10 laty. Wczesniej w technikum. Dotychczasowa nauka polegała głównie na konwrsacji. Starałem się unikać wszelkich ćwiczeń pisemnych (jestem prawdopodobnie dysortografem). Kilkukrotnie (okres studiów) byłem za granicą - niemcy, francja, holandia - gdzie porozumiewałem się wykorzystując posiadany zasób słów.
Pracuję jako psychoterapeuta w ośrodku zdrowia. Dzięki językowi angielskiemu mogę mieć większy dostęp do literatury z dziedziny w której pracuję oraz rozmawiać ze specjalistami z innych krajów, w szerszym zakresie korzystać ze szkoleń. Ponadto w przypadku kontaktów z obcokrajowcami, które są coraz częstsze, mógłbym się czuć swobodniej rozumiejąc o czym mówią, przekazując własne myśli na poruszane tematy.
Czas którym mogę obecnie przeznaczyć na naukę angielskiego jest dość ograniczony w ciągu tygodnia (w dzień powszedni po 20.00 i weekendy rano).
Zastanawiam się nad nauką za pomocą internetu.
Proszę o podpowiedź, gdzie mogę skorzystać z tego typu nauki (adresy, linki)?
Zainteresowany jestem profesjonalizmem i doświadczeniem w dziedzinie nauki. Fajnie, gdyby nauka zawierała takie elemenyt jak humor i ciekawostki.
Alexy

Postprzez Bejotka » N sty 07, 2007 8:23 pm

Mogę Ci zaproponować skorzystanie z dwóch stron:

1. http://www.slowka.pl/ - to strona prowadzona przez Wydawnictwo Edgard, które wydaje m.in. serię profesorów. Na tej stronie możesz zamówić słówka, które będą przysyłane e-mailem. 2 słówka dziennie od poniedziałku do piatku i test w sobotą. Słówka te są wysyłana na 2 poziomach zaawansowania, można zamówić obydwa.